Profix, właściciel marki TRYTON udziela gwarancji, że zakupiony produkt będzie sprawny w okresie gwarancyjnym. Jeśli w tym czasie w maszynie TRYTON zostanie stwierdzona usterka produkcyjna, będzie ona bezpłatnie usunięta przez wyspecjalizowany punkt serwisowy.
1. PO ZAKUPIE ZACHOWAJ PARAGON I KARTĘ GWARANCYJNĄ.
Schowaj je tak, aby zawsze szybko móc je znaleźć. Na wszelki wypadek zrób zdjęcie paragonu. Zapoznaj się także z instrukcją obsługi.
2. JEŻELI MASZYNA PRZESTANIE DZIAŁĆ LUB JEŻELI MASZ WĄTPLIWOŚCI CO DO POPRAWNOŚCI JEJ PRACY.
W pierwszej kolejności zajrzyj do instrukcji obsługi, być może problem ma prozaiczną przyczynę i można go samodzielnie usunąć. Jeśli jednak w dostarczonej razem z produktem dokumentacji nie ma wskazówek lub nie jesteś pewien czy te opisane dotyczą twojego przypadku skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z centralnym serwisem Profix.
3. W CZASIE ROZMOWY LUB KORESPONDENCJI OPISZ PROBLEM.
Konsultant techniczny Profix pomoże Ci podjać właściwą decyzję. Jeżeli masz pewność, że problemy wynikaja z usterki maszyny możesz dostarczyć maszynę zapakowaną w oryginalne lub zastępcze pudełko wraz z paragonem i gwarancją do placówki, w której kupiłeś produkt.
4. REKLAMACJA ZOSTANIE ROZPATRZONA W MOŻLIWE NAJKRÓTSZYM CZASIE.
Naprawa trwa średnio 14 dni, dokładamy wszelkich starań aby dokładnie zdjagnozować problem i następnie naprawić maszynę. Po naprawie maszyna zsotaje wysłana na adres osoby, która ją przesłała. Jeśli jest to sklep, o możliwości odbioru maszyny powiadomi sprzedawca.
Szczegółowy sposób postępowania w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu zakupionej maszyny Tryton przedstawiony jest w karcie gwarancyjnej. Produkt należy dostarczyć do punktu, w którym był kupiony lub wysłać bezpośrednio do punktu serwisowego Profix, gdzie zostanie bezpłatnie naprawiony i zwrócony klientowi.
W PRZYPADKU PYTAŃ, PROSIMY O TELEFONICZNY LUB E-MAILOWY KONTAKT Z PUNKTEM SERWISOWYM PROFIX.
tel. 22 785 96 75 (pon.-pt. godz. 8:00 - 16:00)
e-mail: serwis@profix.com.pl (całodobowo)
Aby przyśpieszyć uruchomienie procedury gwarancyjnej - przed wysłaniem produktu, prosimy o zapoznanie się z pełnymi warunkami gwarancji.