powrót

Profix, właściciel marki TRYTON udziela gwarancji, że zakupiony produkt będzie sprawny w okresie gwarancyjnym. Jeśli w tym czasie w maszynie TRYTON zostanie stwierdzona usterka produkcyjna, będzie ona bezpłatnie usunięta przez wyspecjalizowany punkt serwisowy.

 

 

1. PO ZAKUPIE ZACHOWAJ PARAGON I KARTĘ GWARANCYJNĄ.

Schowaj je tak, aby zawsze szybko móc je znaleźć. Na wszelki wypadek zrób zdjęcie paragonu. Zapoznaj się także z instrukcją obsługi.

 

 

2. JEŻELI MASZYNA PRZESTANIE DZIAŁĆ LUB JEŻELI MASZ WĄTPLIWOŚCI CO DO POPRAWNOŚCI JEJ PRACY.

W pierwszej kolejności zajrzyj do instrukcji obsługi, być może problem ma prozaiczną przyczynę i można go samodzielnie usunąć. Jeśli jednak w dostarczonej razem z produktem dokumentacji nie ma wskazówek lub nie jesteś pewien czy te opisane dotyczą twojego przypadku skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z centralnym serwisem Profix.

 

 

3. W CZASIE ROZMOWY LUB KORESPONDENCJI OPISZ PROBLEM.

Konsultant techniczny Profix pomoże Ci podjać właściwą decyzję. Jeżeli masz pewność, że problemy wynikaja z usterki maszyny możesz dostarczyć maszynę zapakowaną w oryginalne lub zastępcze pudełko wraz z paragonem i gwarancją do placówki, w której kupiłeś produkt.

 

 

4. REKLAMACJA ZOSTANIE ROZPATRZONA W MOŻLIWE NAJKRÓTSZYM CZASIE.

Naprawa trwa średnio 14 dni, dokładamy wszelkich starań aby dokładnie zdjagnozować problem i następnie naprawić maszynę. Po naprawie maszyna zsotaje wysłana na adres osoby, która ją przesłała. Jeśli jest to sklep, o możliwości odbioru maszyny powiadomi sprzedawca.

 

Szczegółowy sposób postępowania w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu zakupionej maszyny Tryton przedstawiony jest w karcie gwarancyjnej. Produkt należy dostarczyć do punktu, w którym był kupiony lub wysłać bezpośrednio do punktu serwisowego Profix, gdzie zostanie bezpłatnie naprawiony i zwrócony klientowi.


 

W PRZYPADKU PYTAŃ, PROSIMY O TELEFONICZNY LUB E-MAILOWY KONTAKT Z PUNKTEM SERWISOWYM PROFIX.

tel. 22 785 96 75 (pon.-pt. godz. 8:00 - 16:00)

e-mail: serwis@profix.com.pl (całodobowo)

 


 

Aby przyśpieszyć uruchomienie procedury gwarancyjnej - przed wysłaniem produktu, prosimy o zapoznanie się z pełnymi warunkami gwarancji.


                                                                                

         

Używamy plików Cookies zgodnie z art. 11 RODO. Cookie to pliki pobierane i przechowywane na Twoim komputerze albo innym urządzeniu z informacjami o Twoim użytkowaniu strony w dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych . Klikając ”Akceptuję” zgadzasz się na użycie cookies. Możliwe jest także wyłączenie Cookies poprzez ustawienia przeglądarki, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.